Re: [abrouxados] actuación en Atochas

Roberto Mallo García joseghast en joseghast.org
Lun Ago 9 23:17:20 CEST 2010

Dúas cousas:

1 - 1.9 Mb é un tamaño un pouco excesivo para enviar imaxes por
correo electrónico, sobre todo a listas como esta.

2 - Deberiamos (se hai a posibilidade) poñer un límite ao tamaño dos
adxuntos? Creo recordar que nalgunha outra lista na que estou hai
algo diso e non me parece mala idea.

Aparte diso, eu penso estar nas Atochas para o día 19; así que alí
nos veremos todas.

Apertas,

Roberto