[abrouxados] venga, vamos a echarnos unas risas!

Roberto Mallo García joseghast en joseghast.org
Mie Feb 9 15:02:59 CET 2011

El 09/02/2011, a las 10:32, carlos suarez escribió:

> Boe. . . . jajaja
>
> "O estilo power rock"  . . . . jojojo, vaia ridiculez.
>
> ¿que pijopaletada é esa?
>
> Outra vez a industrias culturais cagando sobre nós.
>
> Sorte que non vexo TV e non terei que escoitar a esa merda en Luar.
>
> Do que se estou seguro é que os empresarios atoparán unha forma de chupar diñeiro público para promocionar o power rock destes niñitos de papa.
>
> Saúdos
>
> www.myspace.com/carlossurez

A todo isto non sei se os escoitastes pero son malísimos, eu durei 5 minutos nun concerto deles no San Froilán hai 2 anos. Menos mal que me pillaba de paso! Brrr!

--
joseghast.org
taumaturgia.com