[abrouxados] TVG?

Alejandro Durán alejandrodurn en gmail.com
Vie Ene 21 15:20:20 CET 2011

"Aquí xúntase toda a morralla pre-musical, ruidista, experimental á que se
lle ocorre perpetrar actos destas características por Galicia e arredores.

Se queres estar o tanto do que ocorre en Galicia ou facernos partícipes das
túas inquietudes sonoras este é o teu lugar. "

Ni más ni menos!