Re: [abrouxados] Actuaciones Durán Vázquez

Roberto Mallo García joseghast en joseghast.org
Mie Jul 21 00:17:31 CEST 2010

Aínda non lera o fío completo ata agora, a pesar de comezalo eu.
Acepto gustoso o fisting, pero que sexa anal por favor.

Por certo que da gusto ver estas discusións por aquí, que ás veces
paréceme que a lista está un pouco apagada de máis (e son eu o
primeiro que non a encende, obviamente).