[abrouxados] derechos autor/ bar radar

Roberto Mallo García joseghast en joseghast.org
Jue Abr 15 23:15:54 CEST 2010

É algo que cae de caixón lendo as leis pero, como é obvio, tratan de
sacar cartos de onde poidan... Outra cousa que se podería falar é se
nacen estes dereitos de interpretación (ou incluso de autoría) no
caso das improvisacións: podo repetir o que toquei? podo anotalo
nunha partitura (que eu saiba en españa hai que usar a partitura para
rexistrar un tema na SGAE, a diferencia dos EUA nos que vale cunha
gravación)?