[abrouxados] April is the cruelest month. Do jazz ao ruído.
Miguel Prado Casanova
miguel en taumaturgia.com
Mar Abr 6 15:06:13 CEST 2010
>
>
>
>
> April is the cruelest month. Do jazz ao ruÃdo.
> Michel Henritzi (Guitarra)
> Shin´ichi Isohara (Guitarra)
> Miguel Prado (Guitarra)
>
>
>
>
> Venres, 9 de abril
> 20:30
> Baleiro, Fac. de FiloloxÃa da USC (ver mapa).
> Entrada de balde.
> ____________________________________
> Baleiro volve á colaboración coa Asociación Fase. Nesta ocasión,
> convidámosvos a un triple concerto a cargo de Michel Henritzi, Shin
> ´ichi Isohara e Miguel Prado. Será a única data en Galicia para
> escoitar a estes tres improvisadores desfacendo ideas preconcebidas
> baixo o tÃtulo Abril é o mes máis cruel.
>
> Michel Henritzi (Metz, 1959) é unha figura moi activa da
> experimentación sonora francesa. Director dos selos A Bruit Secret e
> Turtle´s Dreams, asà como colaborador dos magazines Revue&Corrigée
> e Sound Projector, desde os anos oitenta estivo involucrado en
> proxectos industriais e ruidistas como NOX e Howlin’ Ghost
> Proletarians, nos que manipulaba guitarras e cintas magnéticas.
> Máis tarde, o seu traballo como músico estivo moi ligado aos
> intimidantes Dustbreeders, unha brutal banda baseada nas
> posibilidades do feedback como medio de agresión na que tan só se
> empregaban xiradiscos conectados a altofalantes e misturados coas
> posibilidades da instalación sonora e da performance.
>
> A súa actual faciana en solitario, como sempre nel moi baseada na
> improvisación, se expresa a través da guitarra eléctrica,
> amosándonos o seu lado máis introspectivo e melancólico. Ademáis
> dunha coidada utilización do silencio, a música de Michel Henritzi
> posúe unha moi intensa pero elegante carga emotiva, ás veces
> opresiva na súa descrición de paisaxes solitarios e sombrÃos.
> Paisaxes que ancoran perfectamente nas fotografÃas da súa
> colaboradora habitual Kumiko Marino e a súa serie Walking in the
> shadow (que teremos oportunidade de ver neste concerto). En palabras
> do artista, o seu temprano interese pola retroalimentación, o
> errorismo ou a utilización de material de refugallo ven dado pola
> procura da inconsciencia na creación, a procura dunha pantasma na
> música que conta historias silenciosas.
>
> Shin´ichi Isohara (Osaka, 1962) vive en Hyogo, Xapón. Aos 12 anos
> comezou os seus estudos de guitarra e teorÃa musical. Máis tarde,
> en 1985, foi un dos derradeiros alumnos de Masayuki Takayanagi, quen
> deixou unha fonda pegada filosófica na súa música e lle aprendeu a
> desfacerse dos seus prexuÃzos musicais. Quizáis, o aspecto máis
> salientable da música de Isohara: o amplo espectro musical no cal
> desenvolve a súa actividade, do clásico e popular ao ruidismo e a
> abstracción.
>
> O denominador común na súa traxectoria é o emprego da guitarra
> improvisada como vehÃculo para un jazz arriscado e delicado, unha
> música de potente adscrición visual e distintivo rigor teórico. Na
> súa serie de 1996 Existence, Isohara constrúe unha armazón
> programática que o acompaña desde entón, un manifesto estético
> que procura un espazo abstracto no que combinar o aural co visual. É
> de esta actitude experimental que tira un gran interese en colaborar
> con diversos artistas, ao igual que Michel Henritzi.
>
> Miguel Prado (A Coruña, 1985) é un artista que traballa coa
> improvisación, o son, o silencio e a performance. Xa é un
> colaborador habitual de Baleiro, onde compartiu experiencias co
> percusionista xaponés Sejiro Murayama. A esta colaboración hai que
> sumar outras moitas con artistas como Mattin, Ryu Hankil, Stephen O
> ÌMalley, Rinji Fukuoka ou o propio Michel Henritzi, nunha fervente
> actividade que tamén abarca instalacións sonoras, música para
> cinema, danza e participacións en conferencias e seminarios. Ao
> mesmo tempo, Prado coordina o selo discográfico Taumaturgia e
> realiza os programas de diversos concertos de música e performance
> mediante a Asociación Fase e a produtora Sinsal.
>
> O seu traballo trata de poñer en dúbida as nocións de espectáculo
> e os roles que cada un desenvolvemos dentro del: a autorÃa, a
> produción artÃstica e as expectativas creadas ao redor desta. Moi
> interesado en intervencións anónimas, a súa é unha práctica
> experimental que busca posibilitar situacións diferentes, de
> natureza inestable e que non rematen en experiencias controladas.
> Estas preséntansenos mediante actuacións en directo, discos,
> composicións ou textos.
>
> Agardamos que sexa do voso interese. Vémonos baixo terra.
>
> --
> VÃctor E.
>
>
>
Miguel Prado
http://www.taumaturgia.com/miguelprado
http://www.taumaturgia.com
------------ próxima parte ------------
Saltado el tipo de contenido multipart/related
Más información sobre la lista de distribución abrouxados