[abrouxados] Pure Dyne

Roberto Mallo García joseghast en joseghast.org
Dom Mar 7 22:39:38 CET 2010

Eu de momento só probei a nova versión un pouquiño, pero penso que é
moi recomendable. Ata agora funcionou sempre nos ordenadores nos que
a probei co DVD e é máis doado que antes facerse un USB para arrancar
de onde queiras. Eu fixen o meu nun tris mais aínda non puiden
probalo porque teño un iBook PowerPC e o ordenador co que podo usar
puredyne non arranca dende USB. Se a alguén lle interesa, as
instrucións para facerse un USB arrancable están aquí: http://
en.wikibooks.org/wiki/Puredyne/Live_distro

Eu uso especialmente Ardour, JAMin (un programa para masterizar máis
que interesante), Audacity e SuperCollider.